V košíku máte zboží za:
0.00 Kč (vč. DPH)

Reklamační řád

Reklamační řád Northman Outdoor s.r.o. vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Přečtěte si prosím podrobné záruční podmínky.

Souhlas s reklamačním řádem

Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje objednatel podpisem faktury, kupní smlouvy, nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzením tohoto svým podpisem. Převzetím zboží se rozumí okamžik,kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.

Povinnost kontroly

Objednatel je povinen zkontrolovat dodávku, není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poničena, nepřevezme objednatel zásilku a neprodleně kontaktuje internetový obchod Northman Outdoor. Pokud objednatel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat internetový obchod Northman Outdoor, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

Reklamace zásilek - může být uplatněna pouze na adrese dodavatele.

Northman Outdoor s.r.o.
K.H.Máchy 5
79201 Bruntál
info@northman.cz
554713929

Do záruční opravy nebude přijato zboží:

  • mechanicky poškozené
  • s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
  • bez doložení původu nákupu
  • poškozené nesprávným použitím v rozporu s běžnými zásadami používání daného zboží.

Reklamace,jak postupovat?

Naše firma se snaží být Vám zákazníkům pokud možno co nejblíže .Dobře víme z vlastních zkušeností, a zná to asi každý, jak nepříjemné je uplatňovat na nějaké zboží reklamaci. Pokud se už ale nějaký problém vyskytne, např. Vám nedošlo zboží úplně v pořádku, nebo se v průběhu užívání objevila nějaká vada, postupujte prosím podle následujících instrukcí. Usnadníte tak práci nám a Vaší reklamaci budeme moci vyřídit v co nejkratším možném termínu k Vaši spokojenosti.

Zboží došlo v porušeném obalu.

V takovém případě, je lepší zásilku nepřevzít, nebo spolu s doručovatelem zásilku prohlédnout, zda je kompletní a v neporušeném stavu. V každém případě je však doručovatel povinen na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce.

Zboží došlo v pořádku, ale objevila se vada.

Pokud objevíte na zboží vadu, prověřte podle nákupního dokladu zda je zboží v záruce (záruka je zpravidla 6 měsíců), pokud je zboží v záruce zašlete je s kopií dokladu o koupi na adresu Northman Outdoor. Obratem posoudíme Vaši reklamaci.

Popis správné zaslané reklamace.

Připravte si prosím daňový doklad, který Vám byl doručen spolu se zbožím. Zabalte reklamované zboží do původního obalu nezapomeňte přiložit kopii doručenky nebo jiného dokladu o tom, kdy Vám bylo zboží dodáno, dále pak popis vady výrobku. Takto připravenou zásilku zašlete prosím doporučeně na naši adresu.

Náklady na dopravu reklamace do sídla Northman Outdoor s.r.o. nese objednatel, stejně tak riziko a odpovědnost za poškození zásilky dopravou. Northman Outdoor s.r.o. vyřídí Vaši reklamaci nejpozději do 30 dnů.

Přihlášení




Registrace

O nás

Northman Outdoor - kvalitní ponožky pro každého

Northman Outdoor, s.r.o., založena roku 1991. Od samého počátku si společnost pro své ponožky zajišťuje vlastní vývoj a konstrukci.

Specializujeme se na sportovní ponožky, k jejichž výrobě používáme nejmodernější materiály a design.

více informací

Kontakt

+420 554 713 929

Northman Outdoor s.r.o.
K. H. Máchy 5
792 01 Bruntál

IČO: 25821237
DIČ: CZ25821237